Five-speed.dk Forum Indeks Five-speed.dk
Dansk forum om Mazda MX-5 / Miata

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Five-speed.dk Forum Indeks -> Køb, salg og bytte
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Claus

Indmeldt: 31. Mar 2004
Geografisk sted: Roskilde

IndlægSkrevet: Lør Okt 17, 2009 2:59    Emne: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

Fantastisk nyhed den er omtalt i Børsen.

Nu kan du handle i USA også med web firmaer der IKKE sender til danmark.

Du får Web firmaet til at sende varen direkte til din unikke adresse hos Shop USA og de ordner resten og alle papir arbejdet - derefter sender de stumperne hjem til dig med post danmark.

Enkelt og nemt...det mest lækre at de ordner fortoldningen så man slipper med at kæmpe med post danmark.

Pakken kommer direkte til din hjemme adresse.
Der er en pris beregner, der giver dig en præcise pris for forsendelsen til din adresse.

Se videoen.

PS: De kan også finde hele biler og sende den til danmark, hvis du har ønsket.

Dansk side, dansk kontakt, det er da genialt.

Kundesupport:
Hvis du har spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte ShopUSA’s kundesupport i Danmark
e-mail: dk@shopusa.com telefon: +45 36 96 93 75

http://www.shopusa.com/shopusail/countries/denmark/

http://pleasure.dk/shopping/artikel/159811/
Vis brugerens profil Send privat besked
Claus

IndlægSkrevet: Tirs Okt 20, 2009 11:27    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

Så har jeg bestilt og det ser ud til at fungere perfekt.
Handlede på en webshop der ikke vil sende til EU, men det er jo ikke noget problem og jeg har sparet en mindre formue - nice.

Og jeg kan online følge varens bevægelse igennem USA til danmark.
Pakken kommer til mig i næste uge, direkte til min hoveddør med Post danmark, alt er klaret lige fra fortoldning til moms.
jesperkj

Indmeldt: 04. Sep 2009
Geografisk sted: fuglebjerg, sjælland

IndlægSkrevet: Tirs Okt 20, 2009 16:20    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

hvis man kan få dem til at værdisætte pakkerne lavere vil det først være rigtigt smart
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email MSN Messenger
Kuksi

Indmeldt: 21. Feb 2007
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Tirs Okt 20, 2009 17:20    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

Glæder mig til jeg får tid til lige at kikke nærmere på denne mulighed. Det kunne lyde som en nem mulighed.
Vil du fortælle lidt om hvad du har købt, pris i $ og hvad det ender med at have kostet totalt?
Claus

IndlægSkrevet: Ons Okt 21, 2009 14:11    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

Er på job lige nu, men skal nok komme retur.
Se videoen den forklarer det hele og øverst til højre på siden er der en beregner, her får du helt præcist din pris, ALT incl.
Kuksi

Indmeldt: 21. Feb 2007
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Man Mar 08, 2010 23:11    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

Talte i weekenden med en der har rigtig gode erfaringer med ShopUSA. Han har endda droppet sin aftale med Feddex, da ShopUSA klare transporten billigere. Det smarte for os kunne være at fragten kun beregnes ud fra købsprisen, ikke fra vægten. (Der kommer dog tillæg for forsendelser >0,5kubikmeter, og mål over 50cm kommer som udgangs punkt med skib isf. fly.
Jeg har pga længden af mine krængnings stab. denne gang valgt ikke at bruge ShopUSA, da de så ville ryge med skib = 4-6 uger.

PS: Det var altså hemmeligt hvad du købte derovre Claus Wink
hasse

Indmeldt: 10. Apr 2004
Geografisk sted: Nsj

IndlægSkrevet: Man Mar 08, 2010 23:33    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

Det er sgu' nok en Corvette ham Claus har købt!!
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
hkr

Indmeldt: 25. Feb 2010

IndlægSkrevet: Tirs Mar 09, 2010 19:08    Emne: Re: Køb fra USA det er billigt og aldrig været nemmere Besvar, med citat

har faktisk så sent som i går betalt shopusa for forsendelse til dk.
er rigtigt nemt, du køber hos forretning, giver dem din shopusa adresse.
der bliver varene sendt til, du registrerer din pakke hos shopusa, hvor du indsætter det beløb du har købt for.
derefter betaler du på kreditkort det beløb som automatisk bliver udregnet
på din registrering, og det beløg includerer told, moms, forsendelse og evt. tilvalgt forsikring.
derefter lander det uden ekstra omkostninger på dit dørtrin Razz
går nu og venter spændt....
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Five-speed.dk Forum Indeks -> Køb, salg og bytte Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum