| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Mogenz
Indmeldt: 06. Apr 2008 Indlæg: 276 Geografisk sted: Humlebæk
|
Skrevet: Søn Feb 28, 2010 21:12 Emne: Re: Udretning af større bule |
|
|
Som nok alle der har besøgt au2fast.dk ved er han pladesmed/karosserimager. Så han må da kunne noget inden for buler/ridser og andet i den kaliber. _________________ NB 1.8 Jubiiii! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Danny
Indmeldt: 29. Apr 2005 Indlæg: 517 Geografisk sted: Videbæk
|
Skrevet: Fre Mar 12, 2010 13:35 Emne: Re: Udretning af større bule |
|
|
Hov, nu lader det pludselig til, at alt er ved det gamle angående Nøvling Autoværksted. Hjemmesiden er www.n-av.dk og der kan man se, at det ikke er en helt almindelig mekaniker man har med at gøre.
Hvis det stadig har interesse altså. Jeg synes jo ikke at bilenthusiaster som os skal snydes for at se hvad han roder med  _________________ 92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Viggoman

Indmeldt: 05. Okt 2007 Indlæg: 820 Geografisk sted: Hareskovby
|
Skrevet: Fre Mar 12, 2010 18:20 Emne: Re: Udretning af større bule |
|
|
| Danny skrev: | Jeg synes jo ikke at bilenthusiaster som os skal snydes for at se hvad han roder med  |
Det er eddermageme KUNST han laver. Respekt!  _________________ NA92 Silverstone + NA91 Mariner Blue (solgt og allerede savnet)
" Less is more!" |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Danny
Indmeldt: 29. Apr 2005 Indlæg: 517 Geografisk sted: Videbæk
|
Skrevet: Fre Mar 12, 2010 23:34 Emne: Re: Udretning af større bule |
|
|
Det synes jeg også.
Det var faktisk lidt skægt, da jeg var henne og få min butterfly monteret hos dem. De var meget interesserede i det laserskårne stål og skulle alle lige et smut forbi og se den. Selv synes jeg det var ret underligt at den lille 5'er skulle få den opmærksomhed, når der nu stod en Aston Martin V12 lige ved siden af.
Men mekanikeren sagde, at han selv overvejede at købe en mx-5, så de må jo have øje for kvalitet  _________________ 92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|