Five-speed.dk Forum Indeks Five-speed.dk
Dansk forum om Mazda MX-5 / Miata

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Udretning af større bule
Gå til side Forrige  1, 2

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Five-speed.dk Forum Indeks -> Problemer og løsninger
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Mogenz

Indmeldt: 06. Apr 2008
Geografisk sted: Humlebæk

IndlægSkrevet: Søn Feb 28, 2010 21:12    Emne: Re: Udretning af større bule Besvar, med citat

Som nok alle der har besøgt au2fast.dk ved er han pladesmed/karosserimager. Så han må da kunne noget inden for buler/ridser og andet i den kaliber.
Danny

Indmeldt: 29. Apr 2005
Geografisk sted: Videbæk

IndlægSkrevet: Fre Mar 12, 2010 13:35    Emne: Re: Udretning af større bule Besvar, med citat

Hov, nu lader det pludselig til, at alt er ved det gamle angående Nøvling Autoværksted. Hjemmesiden er www.n-av.dk og der kan man se, at det ikke er en helt almindelig mekaniker man har med at gøre.

Hvis det stadig har interesse altså. Jeg synes jo ikke at bilenthusiaster som os skal snydes for at se hvad han roder med Wink
Viggoman

Indmeldt: 05. Okt 2007
Geografisk sted: Hareskovby

IndlægSkrevet: Fre Mar 12, 2010 18:20    Emne: Re: Udretning af større bule Besvar, med citat

Danny skrev:
Jeg synes jo ikke at bilenthusiaster som os skal snydes for at se hvad han roder med Wink

Det er eddermageme KUNST han laver. Respekt! Smile
Vis brugerens profil Send privat besked
Danny

Indmeldt: 29. Apr 2005
Geografisk sted: Videbæk

IndlægSkrevet: Fre Mar 12, 2010 23:34    Emne: Re: Udretning af større bule Besvar, med citat

Det synes jeg også.

Det var faktisk lidt skægt, da jeg var henne og få min butterfly monteret hos dem. De var meget interesserede i det laserskårne stål og skulle alle lige et smut forbi og se den. Selv synes jeg det var ret underligt at den lille 5'er skulle få den opmærksomhed, når der nu stod en Aston Martin V12 lige ved siden af.

Men mekanikeren sagde, at han selv overvejede at købe en mx-5, så de må jo have øje for kvalitet Razz
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Five-speed.dk Forum Indeks -> Problemer og løsninger Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1)
Gå til side Forrige  1, 2
Side 2 af 2

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum