Five-speed.dk Forum Indeks Five-speed.dk
Dansk forum om Mazda MX-5 / Miata

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Five-Speed Event West 27/6
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Five-speed.dk Forum Indeks -> Events
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
jepperimmen

Indmeldt: 25. Mar 2004
Geografisk sted: Midtjylland

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 11:00    Emne: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Exclamation Web og jeg har nu planlagt det første "Five-Speed sparke dæk arrangement" Exclamation Det bliver uformelt og med fokus på bilerne, teknik og kørsel.

BEMÆRK NY TIDSPLAN OG ENDELIGT PROGRAM:

Vi starter med en kop kaffe i min garage og derefter kører vi en tur i frisk tempo ad Margueritruten til Skive køretekniske anlæg, hvor vi finder på forskellige øvelser.

Lørdag d. 27/6:
* 13.00 Kaffe og sparke dæk – Vestermarken 35, 7330 Brande
* 14.00 Afgang
* 16.00 Køreteknisk anlæg – Folmentoftvej 2, 7800 Skive
* ??.?? Det ”officielle” program slutter på køreteknisk når vi er mætte af dækrøg og oplevelser

Ham her møder op og giver tricks til drifting (Foto: Five-Speed):

Vi håber at den her møder op og sætter en tid på keglebanen, som vi kan se om vi kan slå (Foto: Jeppe Rimmen):

Både Web og undertegnede er rutinerede motorsportsfotografer og vi vil forsøge at få taget nogle gode actionbilleder af bilerne. De vil efterfølgende blive tilgængelige i høj opløsning, så der skulle gerne blive noget til fotoalbummet.

Det praktiske:

* Vi betaler 2.000,- for lån af køreteknisk anlæg. Dvs. hvis vi bliver fx 20 biler bliver det 100,- per bil (Jeg sender betalingsinfo direkte til de tilmeldte, når jeg har deltagerantal).

* Din forsikring dækker ikke på køreteknisk, så kør efter egne og bilens evner (vi laver bane og øvelser til relativ low speed)

* Husk at fylde tanken, checke olie og lufttryk. Tag evt. gaffatape med til beskyttelse af skærmkanter, da banekørsel og hjulspin kan kradse lidt i underlaget.

* Vi laver ikke forplejningsstop på turen, så spis frokost inden vi starter og hav proviant med i bilen. Efter køreteknisk kan dem der har lyst evt. køre forbi en burger-snask i Skive.

* Husk gerne et kort med Margueritruten – den er fx indtegnet i færdselskortene fra Kort & Matrikelstyrelsen (vi forsøger selvfølgelig at nå frem i samlet flok, men læg mit mobilnr. i mobilen just in case: 2442 9480 og kod evt. adressen på køretekniskanlæg i GPS'en).

Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 27/6 - og send en mail til rimmen@postkasse.net senest 20/6 for tilmelding - skriv om I kommer 1 eller 2 personer.

Twisted Evil Vi glæder os til en sjov eftermiddag/aften Twisted Evil

Sidst rettet af jepperimmen den Fre Jun 05, 2009 13:43, rettet 1 gang
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
altid6

Indmeldt: 25. Dec 2005
Geografisk sted: Kalundborg

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 14:50    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Lyder som en fin ide og selvom at jeg kommer fra Sjælland, regner jeg med at deltage.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
altid6

Indmeldt: 25. Dec 2005
Geografisk sted: Kalundborg

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 14:58    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Med hensyn til madpakke, kan vi så ikke holde ind ved noget burgersnask. Har prøvet, men kan altså ikke have en køletask i bilen, så maden kan holdes frisk Wink
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email
KjaLLe

Indmeldt: 13. Aug 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 17:49    Emne: Re: Five-Speed Event West Besvar, med citat

jepperimmen skrev:
Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 27/6.

Arh - det er min fødselsdag, må lige se hvordan sådan en tur til Brande vil passe ind i dagens program.

/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside MSN Messenger
Webmaster
Site Admin

Indmeldt: 03. Feb 2004
Geografisk sted: Fredensborg

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 18:12    Emne: Re: Five-Speed Event West Besvar, med citat

KjaLLe skrev:
jepperimmen skrev:
Sæt kryds i kalenderen lørdag d. 27/6.

Arh - det er min fødselsdag, må lige se hvordan sådan en tur til Brande vil passe ind i dagens program.
Du må godt tage lagkagen med Wink
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Send email Besøg brugerens webside
psc

Indmeldt: 21. Jul 2008
Geografisk sted: Tilst

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 19:09    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

øv, øv, øv. den dag er allerede booket...

Men rigtig godt initiativ.

1,8 BRG 1994
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
And

Indmeldt: 03. Mar 2008
Geografisk sted: Svendborg

IndlægSkrevet: Fre Maj 29, 2009 23:26    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Ej hvor ærgeligt - jeg er så klar...
Men det er lige den dag vi har 25 års jubilæum i brandmandsforeningen og det vil jeg absolut heller ikke gå glip af!

Jeg ville gerne, men håber på deltagelse næste gang der bliver sat noget i kog!

Godt initiativ!

"And - du kan kun snakke om: diesel, kaffe og Scania" - citat fra studiekammerat.
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
Kuksi

Indmeldt: 21. Feb 2007
Geografisk sted: Østjylland

IndlægSkrevet: Lør Maj 30, 2009 0:23    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

I'm in ! Very Happy
Det lyder super. Håber det lykkes at finde en stribe asfalt også.

PS Skal nok tilmelde mig pr mail, når person antal kendes.
motorbøllen

Indmeldt: 04. Jul 2008
Geografisk sted: Karise

IndlægSkrevet: Lør Maj 30, 2009 1:12    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Jeg skal lige igang med at undersøge om der tilfældigvis ikke skulle være en af mine kollegaer der er helt vild i banditten for at køre lidt tog istedet for mig den dag.

Så skal jeg nok stille op med en opstrammet håndbremse og en hysterisk højrefod Twisted Evil

Vil du ha´ forhjulstræk. Så gå til lægen og få nogle piller imod det.
Tilbage til toppen
Piphest

Indmeldt: 14. Jun 2004
Geografisk sted: Vejle

IndlægSkrevet: Lør Maj 30, 2009 9:32    Emne: Re: Five-Speed Event West Besvar, med citat

Det er en super idé! Very Happy

Jeg har lige kigget i kalenderen, og den dag ser fin ud, så jeg er absolut på! Wink
KimT

Indmeldt: 10. Jul 2008
Geografisk sted: Midtjylland

IndlægSkrevet: Lør Maj 30, 2009 10:30    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Super inititativ! Count me in Very Happy
(Jeg har sendt tilmelding til mail)
Tilbage til toppen
Uhrskov

Indmeldt: 10. Aug 2007
Geografisk sted: Langå

IndlægSkrevet: Lør Maj 30, 2009 11:33    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Uha jeg vil sq gerne med, men men men...

Jeg skal til festival i Gøteborg den weekend. Øv
Tilbage til toppen
mx5miata

Indmeldt: 30. Maj 2009
Geografisk sted: Esbjerg

IndlægSkrevet: Lør Maj 30, 2009 16:33    Emne: Re: Five-Speed Event West Besvar, med citat

Hej Jepperimmen

Godt initiativ.

Det må vi prøve så vi kommer Cool

Har meldt os til pr. mail

Hilsen

Hanne og Allan
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Mogenz

Indmeldt: 06. Apr 2008
Geografisk sted: Humlebæk

IndlægSkrevet: Søn Maj 31, 2009 2:01    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Damn, det er Rikke´s fødselsdag og har booket bord, bestilt blomster og det hele. Vi kommer desværre ikke. Med den afstand får jeg aldrig overtalt hende.
Afstand 315,2 km Rejsetid ca 3:31 timer <--- krak.dk

Vil dog gerne være med næste gang .... har bare så svært ved at have fri samtidig med jer andre. Med mindre jeg ved det 8 uger i forvejen.
KjaLLe

Indmeldt: 13. Aug 2007
Geografisk sted: Århus

IndlægSkrevet: Ons Jun 03, 2009 21:15    Emne: Re: Five-Speed Event West 27/6 Besvar, med citat

Jeg kommer også sammen med min far Razz Han ville gerne med og kigge på lidt MX'ere. Wink Sender lige en mail i løbet af ugen.

/Den der følger i andres fodspor, kommer aldrig foran..
Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    Five-speed.dk Forum Indeks -> Events Alle tidspunkter er CET (Europa, GMT+1)
Gå til side 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
Side 1 af 10

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum